Post by bycohopaga on Feb 11, 2022 19:36:46 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ DRAGON VILLAGE -city sim mania ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ DRAGON VILLAGE -city sim mania IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskar fler primogems ▞▞▞
▞▞▞ DRAGON VILLAGE -city sim mania 2022 version ▞▞▞
dafuq är det här spelet? du behöver titta på 10 annonser bara för att utveckla 1 drake, för mycket annonser i det här spelet spenderar du 90 % av din tid på att titta på annonser, ladda inte ner
Det är en skamlös ripoff av Dragon City - ner till elementen, gårdarna, maten och uppgifterna - med tråkigare grafik och ett hemskt grafiskt användargränssnitt som ser så enkelt och klibbigt ut att det gör ont i ögonen. Texten är som en vanlig svart text på en enfärgad bakgrund, vilket ger den en "billig utländsk knockoff"-känsla, ungefär som att köpa en bootleg från gatan. Ibland passar inte texten ens över grafiken ordentligt, och längtar faktiskt bort från den. Konsten är också mycket blech. Den har en dagisaura över sig, som bilder ur en dålig målarbok. Det jag säger är att det kändes så billigt att jag kände mig smutsig för att spela den även när jag fick den gratis.
Det har alltid kraschat d spel
Mycket intresserad spel 👍👍
Skulle vara ett bra spel om det inte fanns en reklam varannan sekund! Förstör spelet så avinstallerade det
Bra spel men de behöver ädelsten, ta bort bara ädelstensfoder.
Det var så länge sedan jag senast spelade det här så nu spelar jag det igen.... Hoppas kunna ge fler förbättringar
DRAGON VILLAGE- Làng rồng Mô phỏng vxmt
Toy Tap Fever - Puzzle Blast Puzles rzcv
Dragon Mania Legends Game i App Store
Det är riktigt bra men du kanske kan lägga till fler drakar men inget tryck jag har bara alla drakar sååååå... Snälla lägg till fler till spelet och drakar✌
Draken är väldigt söt när den är i första steget
Det fortsätter att sparka ut mig om jag kämpar ett tag. suger big time
åh det här är ett fantastiskt spel eftersom jag lär mig den här djurdraken och det är min framtid att vara glad för det här spelet" " 'det här spelet är galet det här är fantastiskt solbränna* i*a *0!.
Det som gör de intressanta är att de kör Android 4.0, Ice Cream Sandwich, ... förra året släpptes att spel som hette Hugo Retro Mania som var rätt populärt.
Inte illa Du borde prova detta
Älskar det här spelet det är så roligt men jag gillar det om det var lättare att få ädelstenar
det är värdelöst när jag rör en drake. det går sitta ner
Bror detta spel behöver 50 ädelstenar för att omsluta en drake och sedan 80 jag har bara råd med 5 eftersom jag behöver dem för andra användningsområden och marknaden behövde 20 ädelstenar för att köpa en drake, vänligen byt ut de 50 ädelstenarna att omsluta och 20 ädelstenar att köpa ersätt den med mynt
Lista över avsnitt av King of Mask Singer (2017)
Mycket trevligt spel och så njut och så exalterad tack för det här spelinlägget i Play Store och App Store igen plz för oss en annan Dragon Village 1.2.3
Behå
det här spelet är väldigt bra
Hon är det bästa spelet i drakspelet jag älskar det här spelet😘
Varför synkroniserar inte den här appen mina sparade förlopp så att jag kan installera den på mina andra enheter? Dessutom har den ingen kontaktlänk för kundsupport.
Jag älskar spelet men grafikdosen lockar mig inte. Jag skulle betygsätta det 5 om drakarna använder andedräkten eller vad som helst för att attackera istället för att bita och skrapa.
Spelstilen är mycket bättre än de flesta drakspel men hybriderna är för tråkiga
DRAGON VILLAGE -city sim mania Simulaatio ppf
det är det bästa spelet du är sann för att höja drakar i nivå, men det är coolt om det är lätt vem kommer då att spela det här spelet
Jag älskar det här spelet men jag hatar 2 saker i det 1. habitat är expansiva 2. Drakar är väldigt mycket ecpensive
Om du gillar att prata spel, dragon spel, dragon simulator spel eller talande djur i allmänhet då du kommer att älska Talking draken familjen! Njut timmar av
spenderar diamanter istället för mynt vet inte om det är en bugg
DRAGON VILLAGE -city sim mania Simulaatio ppf
Det här spelet är mitt favoritspel. Draken är väldigt vacker och dubbelhuvuddraken är väldigt långsam men jag gillar det här spelet väldigt mycket och den gröna draken är väldigt kraftfull
Spökdraken Det är så dyrt att du inte kan köpa det och även 5-stjärniga drakens Jag ogillar det men om alla drakar kommer på 20 ore kommer jag att ge 5stjärnigt betyg
Loding är mycket dålig och spelet också .Jag borde inte ha en stjärna men jag ger bara inte detta också
Det är samma sak som dragon mania legender
Väldigt bra
Jag gillade det inte, det var som en kopia av dragon city men laggy och drakarna såg mindre coola ut och det var mycket svårare att höja dina drakar i nivå. Jag föreslår dragon city istället
DRAGON VILLAGE -city sim mania Szimulációs játékok pbi
Det är ett bra spel lol lol lol
Jättebra vilt men avel är inte vettigt t.ex. Bone Dragon plus Bone Dragon= Inte bendrake utan något som liknar eldmagisk drake?
Jag gillar spelet och jag skulle ge det 5 stjärnor men det enda som är 3 stjärnor är bc 1, det är lite laggy med många annonser. 2, måste sänka värdet för ädelstenar för att utveckla dina drakar och 3, behöver bara ny make over men förutom det är det fortfarande roligt att jag fortfarande spelar det då och då